Zobrazuje se jen prvních 2000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.
Počet výsledků: 2614
Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studiaVaníčková, Michaela
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Zvýšení konkurenceschopnosti Vysoké školy finanční a správní o.p.s. pomocí event marketingu
Vaňková, Jana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Projekt event marketingu vybrané společnosti
Vaňková, Kateřina
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky
Vaňková, Zuzana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2010
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Současný politický extremismus v České republice - radikální levice v České republice
Vaňourný, Jakub
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu
Váňová, Barbora
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Prezentace jako nástroj komunikace
Váňová, Petra
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza zavádění nového produktu na trh
Vanžurová, Jana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Tvůrčí postupy multimediálních prezentací
Vasilev, Aleksandr
(obhajoba dosud neproběhla)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Úloha lidského faktoru v marketingovém řízení podnikatelského subjektu
Vašíčková, Pavlína
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza rozhodovacího procesu při výběru produktu
Vaškovičová, Zuzana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Vávrová, Klára
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza zavádění nového produktu na trh
Vavřínová, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě
Vecková, Vanda
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Komunikace a typologie člověka
Večeřová, Barbora
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Veithová, Simona
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Negativní dopady marketingu pohledem marketérů
Vejchoda, Radoslav
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Finanční gramotnost a její úroveň jako marketingový nástroj ve vybrané skupině.
Vejnar, Lukáš
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu
Veldová, Tereza
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Velen, Jakub
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza řízení vztahů se zákazníky na jednotlivých úrovních v Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.