Počet výsledků: 124
Primbetova, Aigerim
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Blogging (Vlogging) as a marketing tool
Pshenichnyi, Andrei
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Marketing in public space
Puzhaykina, Sofya
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Media as enterprise
Radeva, Violina
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Rozhkov, Oleksii
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Media is the Message
Roziev, Dilshod
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Media is message – (M. McLuhan)
Rufer, Michael
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Social Media Return on Investment
Ruskykh, Mariia
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Sadiqova, Gülruh
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: The Secrets of Communication
Sagymbay, Zhanibek
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Consumer culture and symbolic boundaries
Saraeva, Mariia
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Advertisement – the phenomenon of communication
Sarpong, Tutuwaa Kusi
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Blogging as a Marketing Tool
Sarychev, Roman
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Senko, Svetlana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: The Secrets of Communication
Sentürk, Samed
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Shiryakova, Darya
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Media is message – (M. McLuhan)
Shvedchenko, Mariia
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Purchasing Identities - Group identity and consumer culture
Schmidt, Daria
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Online marketing analytics tools
Sissengali, Bakhtiyar
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Bakalářská práce: Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Somorová, Veronika
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementBakalářská práce: The role of religion in values and value orientations: A comparative study of Czech, Polish and Dutch populations.