Zobrazuje se jen prvních 2000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.
Počet výsledků: 2277
Výsledky se týkají 3 zvolených oborů/plánů studiaZingl, Pavel
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Negociační strategie a taktiky pro vyjednávání s médii o celoročních podmínkách spolupráce
Zítka, Lukáš
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Hodnocení interní komunikace firmy AUTOZITKA s.r.o.
Zloská, Tereza
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Měření on-line marketingových kampaní
Zrubecká, Valerie
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Online marketing vybrané firmy
Zubenko, Yulia
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Rebranding and Marketing Communication
Züglerová, Hana
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketing památkových objektů jako turistických cílů
Zuzaňák, Ondřej
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingový plán společnosti
Zverková, Michaela
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Zvěřinová, Eva
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Klamavá reklama
Žáček, Lukáš
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Žáčková, Michaela
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Využití metody Assessment centra při výběru zaměstnanců
Žáčková, Nikola
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Vnímání nepoctivých obchodníků seniory
Žákovcová, Barbora
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Moderní nástroje internetového marketingu
Žďárská, Nicole
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Estetické aspekty v reklamách společnosti The Coca-Cola Company
Želenská, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Ženíšková, Aneta
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Východiska pro marketingovou kampaň a návrh komunikačního mixu
Žídková, Eva
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Úloha lidského faktoru v marketingovém řízení podnikatelského subjektu
Žipaj, Michal
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Digitální strategie starup firmy
Žitná, Michala
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: New types of media and its influence on the corporate communication.
Žižka, Josef
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Uvedení nového produktu na obchodní trh