Zobrazuje se jen prvních 2000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.
Počet výsledků: 2277
Výsledky se týkají 3 zvolených oborů/plánů studiaAndronkova, Anna
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Vedení marketingového týmu
Armstark, Eva
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Vliv společenské odpovědnosti firem na zvýšení jejich konkurenceschopnosti
Ashimova, Suiumkan
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu
Asipenka, Katsiaryna
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: New types of media and its influence on corporate communication
Asmatulayeva, Dilyara
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Astl, Jan
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku
Augustinová, Nicole
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Zamýšlené a nezamýšlené efekty marketingových komunikací v sociálním prostoru
Axyonova, Nadezhda
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Azimova, Gullola
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Ethics related to the organizational communication
Babánková, Soňa
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace a online generace
Babišová, Adéla
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Event marketing a jeho efektivita
Babková, Dagmar
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Firemní kultura a nadnárodní firmy
Bača, Matej
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Ochrana osobnostních práv na sociálních sítích
Bačíková, Andrea
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y ve společnosti Telefónica O2
Bačina, Ondřej
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Sociální marketing jako nástroj pro posílení značky
Bačová, Monika
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Báčová, Monika
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Báčová, Tereza
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace středních škol
Badlíková, Žaneta
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Kreativita v mediálním plánování
Bachorecová, Helena
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu