Zobrazuje se jen prvních 2000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.
Počet výsledků: 2277
Výsledky se týkají 3 zvolených oborů/plánů studiaBeregova, Khrystyna
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Reklama jako obraz kultury
Berikbaeva, Lalita
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Berka, Fabián
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Berková, Monika
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Bernas, Jan
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Srovnání redistribučního působení zdanění osobních příjmů a odvodů z mezd a souvisejících veřejných dávek v Česku a v Německu
Bernatová, Kristýna
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Udržitelný rozvoj a CSR ve společnosti Henkel
Besogonova, Vitalina
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Bešíková, Irena
(udělen titul Ing.)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Využití marketingu v rozvoji malého podnikání
Bezačínská, Jana
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Bezděková, Kristýna
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Sebeprezentace v působišti sociálních sítí jako snaha o dokonalé já
Bicanová, Eliška
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Vnímání nepoctivých obchodníků seniory
Bílek, Martin
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu
Bílková, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Komunikační strategie společnosti Letiště Praha, a.s. v rámci konceptu CSR
Bišická, Radka
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Hodnocení image vybrané společnosti
Bittner, Tomáš
(udělen titul Ing.)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Virální marketing a sociální sítě
Blábolil, Daniel
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Význam tištěných novin v minulosti i v současnosti
Bláha, Martin
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingový mix elektronických služeb České pošty s využitím dostupnosti služby jako marketingové výhody
Bláhová, Alžběta
(udělen titul Ing.)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Cesta product placement na televizní obrazovku
Blajerová, Alexandra
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka
Blažek, Michal
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Sociální marketing – obsah specifika