Zobrazuje se jen prvních 2000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.

Počet výsledků: 2219

Výsledky se týkají 3 zvolených oborů/plánů studia
Fakulta
Vysoká škola finanční a správní
Obor/plán
VSFS - Ekonomika a management: Marketing Communication VSFS - Ekonomika a management: Marketingová komunikace
zahrnout jen obhájené práce

Blajerová, Alexandra

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka

Blažek, Michal

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Sociální marketing – obsah specifika

Bleha, Pavel

(udělen titul Ing.)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Analýza image firmy

Bobela, Tomáš

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Rozbor image vybrané firmy

Bobková, Ivona

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva

Bočková, Denisa

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání

Bodnárová, Veronika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity

Bohabojová, Gabriela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice

Boháč, Miroslav

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Uplatnitelnost absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce

Boháčová, Andrea

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Násilné trestné činy páchané na ženách, pomáhající organizace, jejich činnost v oblasti sociálního marketingu a součinnost s Policií ČR

Boháčová, Diana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingové nástroje využívané ve farmacii při zavedení nového produktu na trh

Bohušík, Petr

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt

Bojanovský, Antonín

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Metoda STP a práce s marketingovým mixem

Bojko, Jan

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Komparace propagačních aktivit 3 malých regionálních pivovarů

Bors, Jan

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací

Bortlíková, Michaela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Fashion Marketing and its Form in Czech Republic

Bořková, Petra

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Veganství na prodej

Botlík, Igor

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů

Bovykina, Bozhena

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Competing with giants

Boyraz, Serpil

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication