Zobrazuje se jen prvních 2000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.

Počet výsledků: 2219

Výsledky se týkají 3 zvolených oborů/plánů studia
Fakulta
Vysoká škola finanční a správní
Obor/plán
VSFS - Ekonomika a management: Marketing Communication VSFS - Ekonomika a management: Marketingová komunikace
zahrnout jen obhájené práce

Yusupova, Dinara

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her

Yusupova, Karyna

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace

Zabloudil, Tomáš

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Návrh online marketingové kampaně pro firmu jakmy s.r.o. s využitím moderních sociálních médií

Zábojová Horáková, Květuše

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Radio Relax jako úspěšná česká podniková značka

Zábranská, Lucie

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK

Zabrucká, Dominika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Role marketingu při posilování sounáležitosti ke skupině

Zadáková, Kristýna

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Práce a volný čas: aktivity volného času a jejich proměny

Zahořák, Jan

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Možnosti propagace mobilní aplikace na sociálních sítích

Zahradníková, Veronika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK

Zahurský, Jakub

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Regulace reklamy na internetu

Zachar, Josef

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Činnost prodejce ve vybraném obchodním prostředí

Zajíček, Mario

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Budování značky

Zajíčková, Denisa

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem

Zajíčková, Klára

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Prezentace jako nástroj komunikace

Zakharova, Elena

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Spotřební kultura a formy hédonistického životního stylu

Zalková, Nikola

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Efektivní navigace na webových stránkách za použití oční kamery

Zámišová, Monika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře

Zápotočná, Andrea

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v regionu Vysočina, sociální marketing úřadů práce

Zárubová, Alena

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Analýza úrovně marketingové komunikace firmy

Zárubová, Lucie

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Podpora prodeje polygrafických výrobků a služeb