Zobrazuje se jen prvních 2000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.
Počet výsledků: 2507
Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studiaFilip, Stanislav
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Uplatnění marketingu ve službách se zaměřením na propagaci ve službách společností ČPP
Filípek, David
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci
Filipi, Patrik
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Komunikační strategie soukromých/státních vysokých škol
Fišera, Martin
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže
Fišerová, Jana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Produkt - zdroj konkurenční výhody
Flachsová, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Flegelová, Barbora
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Etické limity v reklamě
Foltová, Markéta
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Fomenko, Liudmila
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Práce s marketingovým mixem, jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Formánek, Jiří
(udělen titul Bc.)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Provozování rozhlasového vysílání
Forstnerová, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v podniku
Fořt, Karel
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2010
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza potenciálu využití nástrojů marketingové komunikace pro kolektivního správce OSA
Fous, Martin
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Koncepce CRM - moderního nástroje dialogu firmy se zákazníkem
Fousková, Ilona
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Společenská odpovědnost bank v ČR
Franková, Michaela
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2022
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Franková, Petra
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Franta, Zdeněk
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby
Fric, Lukáš
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Společenská odpovědnost firem jako nová forma marketingové komunikace
Friede, Jan
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Marketing a veřejný prostor
Friede, Kateřina
(udělen titul Bc.)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Marketingová koncepce vybrané obce