Zobrazuje se jen prvních 2000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.
Počet výsledků: 2614
Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studiaFerschmannová, Nikola
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Etické limity reklamy
Ferstl Darlington, Hana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Perspektiva zaměstnaných matek na trhu práce v České republice
Fiala, Vít
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Internet a marketingová komunikace "On-line versus print"
Fialová, Adéla
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Využití vybraných sociálních sítí pro vybrané cílové skupiny
Fidler, Jan
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Fiedorová, Petra
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Význam malých a středních podniků v ČR
Filip, Stanislav
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Uplatnění marketingu ve službách se zaměřením na propagaci ve službách společností ČPP
Filípek, David
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci
Filipi, Patrik
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Komunikační strategie soukromých/státních vysokých škol
Fingr, Patrik
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Fišerová, Jana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Produkt - zdroj konkurenční výhody
Flachsová, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Flegelová, Barbora
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Etické limity v reklamě
Foltová, Andrea
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Vliv spotřebitelských zvyklostí na nákupní chování
Foltová, Markéta
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Fomenko, Liudmila
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Práce s marketingovým mixem, jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Formánek, Jiří
(udělen titul Bc.)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Provozování rozhlasového vysílání
Forstnerová, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v podniku
Fořt, Karel
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2010
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza potenciálu využití nástrojů marketingové komunikace pro kolektivního správce OSA
Fous, Martin
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Koncepce CRM - moderního nástroje dialogu firmy se zákazníkem