Počet výsledků: 20
Andriasova, Elina
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Bykova, Maria
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Centár, Ladislav
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Ethics, related to organizational communication.
Drahokoupil, Aleš
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Frick, Dennis Simon
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Branding – its History and New Challenges
Haubenwaller, Christian
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Integrated Marketing Communication and its social implications
Hilgert Dongo Soria, Alonso Jan
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: New types of media and its influence on the marketing Campaign
Hošek, Laura
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Online Marketing of C-Travel Inc.
Kantorová, Katarzyna
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Králík, Václav
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: New media in corporate communication
Krasovskaya, Anastasiya
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: IMC within the selected company's business plan
Kuncová, Dominika
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: New types of media and its influence on corporate communication
Melnyk, Renata
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Funeral Business
Pilpani, Mariam
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: New types of media and its influence on the corporate communication
Polovko, Oleh
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Branding – its history and new challenges
Simonova, Kristina
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: International Direct Marketing of the selected company
Vojtkova, Natella
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Branding – its history and new challenges
Voříšek, Jiří
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Voštiarová, Pavlína
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Utilization of Modern IT Technologies in Hotels
Zafeiri, Ntaniela
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: New types of media and its influence on the corporate communication