Zobrazuje se jen prvních 1000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.
Počet výsledků: 2507
Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studiaFukala, Martin
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
Fulínová, Iva
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Firemní identita vybrané organizace
Galeev, Rustam
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Gavrikova, Aleksandra
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Genzerová, Viktorie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Gerasimchuk, Anna
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Srovnávací reklama a její využívání v České republice
Gerčák, Michal
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Gizová, Denisa
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Glásl, Ondřej
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Vytvoření modelového projektu internetového golfového portálu
Gondová, Kristína
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2010
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Stanovení podnikových strategických cílů
Goranov, Adam
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Provozování rozhlasového a televizního vysílání
Gráf, Otakar
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací - Vznik a vývoj fotografie
Grafová, Vanessa
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2022
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Marketing vybrané neziskové organizace
Grauová, Dagmar
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Graupner, Martin
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Smyslový marketing a brand management
Grimberg, Tatyana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2010
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Budování úspěšné módní značky
Gruntorád, Ondřej
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Guzyová, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2010
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Marketingová strategie a plán nákupního centra
Habermannová, Kristýna
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Háčková, Petra
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Nezávislé finanční poradenství a psychologické aspekty prodeje a nabídky finančních produktů