Zobrazuje se jen prvních 2000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.

Počet výsledků: 2038

Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studia
Obor/plán
VSFS - Ekonomika a management: Marketingová komunikace
zahrnout jen obhájené práce

Bohabojová, Gabriela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice

Boháč, Miroslav

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Uplatnitelnost absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce

Boháčová, Andrea

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Násilné trestné činy páchané na ženách, pomáhající organizace, jejich činnost v oblasti sociálního marketingu a součinnost s Policií ČR

Boháčová, Diana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingové nástroje využívané ve farmacii při zavedení nového produktu na trh

Böhmová, Kateřina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Projektová studie komunikační kampaně obchodu s květinami s implementací integrované marketingové komunikace

Bohušík, Petr

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt

Bojanovský, Antonín

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Metoda STP a práce s marketingovým mixem

Bojanovský, Tomáš

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka

Bojko, Jan

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Komparace propagačních aktivit 3 malých regionálních pivovarů

Borovičková, Kateřina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Projektivní techniky v marketingové komunikaci

Bors, Jan

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací

Bořková, Petra

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Veganství na prodej

Botlík, Igor

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů

Bradáčová, Barbora

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků

Brancuzská, Jitka

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Mystery Shopping - instrument k získání konkurenční výhody

Brandejs, Josef

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru

Branný, Michael

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu

Brázda, Pavel

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh

Bredl, Jan

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Prognóza vývoje mediální krajiny a čtenosti českého tisku

Brenesselová, Zuzana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: CSR jako nástroj pro posílení image firmy