Počet výsledků: 755

Výsledky se týkají zvoleného oboru PMK Marketingová komunikace (magisterské navazující prezenční jednooborové)
Fakulta
Vysoká škola finanční a správní
Obor/plán
VSFS - Ekonomika a management: Marketingová komunikace
zahrnout jen obhájené práce

Grauová, Dagmar

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů

Gritsenko, Vitaliy

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Využití výzkumu v marketingu

Grygoryuk, Anna

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketing a marketingová komunikace olympijských her

Hadžalová, Kateřina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka

Hájková, Ivana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Mystery shopping - projekt pro konkrétní firmu

Hájková, Šárka

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Event marketing

Hálková, Kristina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu

Hamáková, Kateřina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Estetické aspekty reklamy

Hamouz, Lukáš

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Vývoj marketingových strategií v herním průmyslu

Hamouz, Ondřej

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh

Hampejsová, Gabriela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Podpora neziskových organizací v rámci marketingových projektů firem

Hanousek, Miloš

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Úloha lidského faktoru v marketingově řízeném podnikatelském subjektu

Hanusek, Rudolf

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi

Hanuš, Ondřej

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu

Harantová, Eliška

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Vnímání nepoctivých obchodníků seniory

Hásková, Kateřina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Globální marketing a lokální kultura

Hassman, Pavel

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Společenská odpovědnost sportovních organizací

Hašek, Jakub

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Uvedení nového výrobku na trh v rámci ČR společnosti Dubea s.r.o.

Hašková, Karolína

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané společnosti

Hauznerová, Monika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu