Zobrazuje se jen prvních 2000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.

Počet výsledků: 2219

Výsledky se týkají 3 zvolených oborů/plánů studia
Fakulta
Vysoká škola finanční a správní
Obor/plán
VSFS - Ekonomika a management: Marketing Communication VSFS - Ekonomika a management: Marketingová komunikace
zahrnout jen obhájené práce

Zítka, Lukáš

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Hodnocení interní komunikace firmy AUTOZITKA s.r.o.

Zloská, Tereza

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Měření on-line marketingových kampaní

Zoulová, Jitka

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce

Zrubecká, Valerie

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Online marketing vybrané firmy

Zubenko, Yulia

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Rebranding and Marketing Communication

Züglerová, Hana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketing památkových objektů jako turistických cílů

Zuzaňák, Ondřej

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingový plán společnosti

Zverková, Michaela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)

Zvěřinová, Eva

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Klamavá reklama

Žáček, Lukáš

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio

Žáčková, Michaela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Využití metody Assessment centra při výběru zaměstnanců

Žáčková, Nikola

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Vnímání nepoctivých obchodníků seniory

Žákovcová, Barbora

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Moderní nástroje internetového marketingu

Žďárská, Nicole

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Estetické aspekty v reklamách společnosti The Coca-Cola Company

Želenská, Lucie

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování

Ženíšková, Aneta

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Východiska pro marketingovou kampaň a návrh komunikačního mixu

Žídková, Eva

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Úloha lidského faktoru v marketingovém řízení podnikatelského subjektu

Žipaj, Michal

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Digitální strategie starup firmy

Žitná, Michala

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: New types of media and its influence on the corporate communication.

Žižka, Josef

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Uvedení nového produktu na obchodní trh