Počet výsledků: 181

Fakulta
Vysoká škola finanční a správní
Obor/plán
VSFS - Ekonomika a management: Marketing Communication
zahrnout jen obhájené práce

Adamcová, Martina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Communication Mix of Specified Company

Akhmedova, Ekaterina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.

Aksamentov, Ilya

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Sport Marketing and Its Social Implications

AlDmour, Areen

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: The Medium is the message

Alimpiyev, Lev

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry

Ananiev, Dmytro

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Pornography and Sexual Consumerism

Andresheva-Arginova, Laura

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior

Asipenka, Katsiaryna

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: New types of media and its influence on corporate communication

Azimova, Gullola

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Ethics related to the organizational communication

Bachtíková, Alžbeta

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Perception of Femininities in Advertisement by Women

Baiadze, Irakli

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication

Baiadze, Tamari

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Eco-friendly company in Georgia

Barkov, Gleb

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Ethics, related to organizational communication

Bartůňková, Alice

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Online marketing in Cosmetic industry

Beliaev, Maksim

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs

Belozyorova, Mariya

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results

Berikbaeva, Lalita

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency

Bodnárová, Veronika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity

Bortlíková, Michaela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Fashion Marketing and its Form in Czech Republic

Bovykina, Bozhena

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication
Diplomová práce: Competing with giants