Počet výsledků: 20

Fakulta
Vysoká škola finanční a správní
Obor/plán
VSFS - Ekonomika a management: Marketing Communication & Master of Business Administration
zahrnout jen obhájené práce

Andriasova, Elina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process

Bykova, Maria

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market

Centár, Ladislav

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Ethics, related to organizational communication.

Drahokoupil, Aleš

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013

Frick, Dennis Simon

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Branding – its History and New Challenges

Haubenwaller, Christian

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Integrated Marketing Communication and its social implications

Hilgert Dongo Soria, Alonso Jan

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: New types of media and its influence on the marketing Campaign

Hošek, Laura

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Online Marketing of C-Travel Inc.

Kantorová, Katarzyna

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace

Králík, Václav

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: New media in corporate communication

Krasovskaya, Anastasiya

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: IMC within the selected company's business plan

Kuncová, Dominika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: New types of media and its influence on corporate communication

Melnyk, Renata

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Funeral Business

Pilpani, Mariam

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: New types of media and its influence on the corporate communication

Polovko, Oleh

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Branding – its history and new challenges

Simonova, Kristina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: International Direct Marketing of the selected company

Vojtkova, Natella

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Branding – its history and new challenges

Voříšek, Jiří

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises

Voštiarová, Pavlína

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: Utilization of Modern IT Technologies in Hotels

Zafeiri, Ntaniela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing Communication & Master of Business Administration
Diplomová práce: New types of media and its influence on the corporate communication