Počet výsledků: 1283

Výsledky se týkají zvoleného oboru KMK Marketingová komunikace (magisterské navazující kombinované jednooborové)
Fakulta
Vysoká škola finanční a správní
Obor/plán
VSFS - Ekonomika a management: Marketingová komunikace
zahrnout jen obhájené práce

Bezačínská, Jana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)

Bicanová, Eliška

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Vnímání nepoctivých obchodníků seniory

Bílek, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu

Bílková, Lucie

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Komunikační strategie společnosti Letiště Praha, a.s. v rámci konceptu CSR

Bišická, Radka

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Hodnocení image vybrané společnosti

Bittner, Tomáš

(udělen titul Ing.)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Virální marketing a sociální sítě

Blábolil, Daniel

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Význam tištěných novin v minulosti i v současnosti

Blábolil, Rudolf

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Diferenciace životního způsobu - případ životního způsobu současných českých elit

Bláha, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingový mix elektronických služeb České pošty s využitím dostupnosti služby jako marketingové výhody

Blahová, Natálie

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování

Bláhová, Darina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody

Blažek, Ondřej

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: CSR – nezbytná součást Corporate Identity

Bleha, Pavel

(udělen titul Ing.)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Analýza image firmy

Bobková, Ivona

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva

Bohabojová, Gabriela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice

Boháčová, Andrea

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Násilné trestné činy páchané na ženách, pomáhající organizace, jejich činnost v oblasti sociálního marketingu a součinnost s Policií ČR

Boháčová, Diana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingové nástroje využívané ve farmacii při zavedení nového produktu na trh

Bohušík, Petr

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt

Bojko, Jan

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Komparace propagačních aktivit 3 malých regionálních pivovarů

Borovičková, Kateřina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Projektivní techniky v marketingové komunikaci