Počet výsledků: 37
Lavrik, Sabina
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2022
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Consumer culture and symbolic boundaries
Martynushkina, Anna
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2023
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Musazade, Murad
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2023
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Consumer behavior and symbolic boundaries
Muthoka, Candittah Wayua
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Consumer Trends and Lifestyle
Nguyen, Minh Chau
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Marketing in various cultural and social settings
Nimchuk, Hanna
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Lifestyle and Consumer Culture: “Freelance as a new form of lifestyle”
Petrovska, Jana
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2022
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: The dance community and its culture before and after pandemic
Pohjosmäki, Leevi
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
Shi, Yuru
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Rebranding and Marketing Communication
Sukhova, Ekaterina
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Corporate social responsibility and its role in the public relations
Sulakadze, Kristine
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Lifestyle and Consumer Culture
Tanaka, Uyuki
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Titova, Mariia
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2023
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Veryovkina, Darya
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Ethical Marketing in focusing on Greenwashing
Yuskov, Nikita
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2023
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Competing with Gigants. Survival Strategies for Local Companies in Global Market.
Zhakhian, Nelli
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Zrubecká, Alexandra
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Marketing CommunicationStudijní plán: Marketing Communication
Diplomová práce: Starting a tourism accommodation business