Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

abcde socioekonomicka klasifikace cilovych skupin, ofront loadedo kampan, medialni cile, medialni planovani, medialni ukazatele, metody marketingoveho vyzkumu, rating, banner advertising, marketing objectives, socio-economic classification of target groups abcde, cpp, iradia, kvalitativni marketingovy vyzkum, kvantitativni marketingovy vyzkum, newsletter, pulsni kampan, rozhlas, taktika vlny, trps, frequency, "front loaded" campaign, media mix, media planning, reach parameters, segmentation of target groups, social networks, tactic of wave, oback loadedo kampan, cpt, kino, komunikacni cile, marketingovy vyzkum, oth, share, sos, strategicke cile, stream, marketing research methods, media objectives, online media, pulse campaign, tv, types of media., grps, ots, segmentace cilovych skupin, som, affinity, continuous campaign, scope, dosah, pokryti, reachove parametry, socialni site, . aio, "back loaded" campaign, iradio, media indicators, quantitative marketing research, qualitative marketing research, aio, bannerova reklama, intramedialni rozhodovani, kriteria multimedialniho mixu, strategie medialnich kampani, coverage, intramedial decision making, media campaigns strategy, sinus class, frekvence, druhy medii, internetova media, kontinualni kampan, sinus tridy, continuity, afinita, kontinuita, marketingove cile, mediaplan, multimedialni mix, out of home, sov, televize, tistena media, cinema, communication objectives, marketing research, media mix criteria, print media, radio, strategic objectives

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

951.
Železný, Jakub
Fakulta: Vysoká škola finanční a správní
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance (kombinace/zaměření: Řízení podniku)
Obhajoba diplomové práce: Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

952.
Židlický, Jakub
Fakulta: Vysoká škola finanční a správní
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Obhajoba bakalářské práce: Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků | Práce na příbuzné téma

953.
Živická, Terézia
Fakulta: Vysoká škola finanční a správní
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance (kombinace/zaměření: Obchod a marketing)
Obhajoba diplomové práce: Stanovení strategie podniku | Práce na příbuzné téma