Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

vy?konny? r?editel, quality, satisfaction, loyal customer, 2001, zdroj, questionaire, measurable attributes, evolution of connestion, measuring of the contentment of the customers, proces, dotazni?k, nava?za?ni? vztahu, udrz?eni? vztahu, rozvi?jeni? vztahu, quality management system, norms, customer loyalty, examination, end of connection, r?i?zeni?, me?r?eni? spokojenosti, data, me?r?eni? spokojenosti za?kazni?ku?, me?r?itelny? ukazatel, satisfied customer, spotr?ebitel, za?kaznicky? pr?i?stup, spokojeny? za?kazni?k, customers acces, maintenance of connection, spokojenost, pru?zkum, informace, kli?c?ove? procesy, metodika, link up the customers, internal audit, jakost, c?sn en iso 9001, loajalita, ukonc?eni? vztahu, manaz?er jakosti, interni? audit, management, csn en iso 9001, measuring of satisfaction, informations, key process, headmaster, quality manager, methodology, normy, me?r?itelne? ukazatele, loaja?lni? za?kazni?k, consumer, resource, measurable arrows, syste?m r?i?zeni? jakosti

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

1251.
Železný, Jakub
Fakulta: Vysoká škola finanční a správní
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance (kombinace/zaměření: Řízení podniku)
Obhajoba diplomové práce: Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

1252.
Žemličková, Jana
Fakulta: Vysoká škola finanční a správní
Rok: 2008, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Obhajoba diplomové práce: Založení podniku - sdružení fyzických osob a jeho pozdější transformace na s.r.o. | Práce na příbuzné téma

1253.
Židlický, Jakub
Fakulta: Vysoká škola finanční a správní
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Obhajoba bakalářské práce: Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků | Práce na příbuzné téma

1254.
Žílová, Beáta roz. Hurajová
Fakulta: Vysoká škola finanční a správní
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Obhajoba diplomové práce: Problém důvěry k institucím veřejné správy | Práce na příbuzné téma
Obhajoba diplomové práce: Problém důvěry k institucím veřejné správy | Práce na příbuzné téma