Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

integrovany marketing, marketingovy mix, psychologie tvory cen, motivace, communication mix, perception, vyvoj marketingu, vztahovy marketing, spolecensky zodpovedny marketing, osobni prodej, podpora prodeje, pricing, psychological factors involving customer?s behaviour, holisticka marketingova koncepce, komunikacni mix, reklama, psychologicka analyza znacky, vnimani, integrated marketing, learning, komunikace, psychologicke vlastnosti produktu, postoje, typologie spotrebitelu, internal marketing, marketing mix, psychology of brand, marketingova komunikace, holistic marketing concept, socially responsible marketing, personal sales, sales support, conviction, consumer typology, marketing, interni marketing, relationship marketing, advertising, psychologicke faktory ovlivnujici chovani spotrebitele, uceni, presvedceni, history of marketing, marketing communication, psychology in marketing communication, psychology of product, motivation, public relations, psychologie v marketingove komunikaci, communication, attitudes

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

4701.
Žitek, Michal
Fakulta: Vysoká škola finanční a správní
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Obhajoba diplomové práce: Podnikatelský záměr na založení společnosti a jeho vyhodnocení | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

4702.
Žitná, Michala
Fakulta: Vysoká škola finanční a správní
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing Communication
Obhajoba diplomové práce: New types of media and its influence on the corporate communication. | Práce na příbuzné téma

4703.
Žižka, Josef
Fakulta: Vysoká škola finanční a správní
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Obhajoba diplomové práce: Uvedení nového produktu na obchodní trh | Práce na příbuzné téma

4704.
Žižka, Vojtěch
Fakulta: Vysoká škola finanční a správní
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Obhajoba bakalářské práce: Marketing sdílené ekonomiky v ubytovacích službách | Práce na příbuzné téma