VSFS:N_IMaK Cross-cultural Marketing and C - Course Information
N_IMaK Cross-cultural Marketing and Communication
University of Finance and Administrationsummer 2012
- Extent and Intensity
- 2/0. 7 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- doc. Ing. Anna Klosová, CSc. (seminar tutor)
Ing. Lucia Markovová (seminar tutor)
Mgr. Evžen Staněk (seminar tutor) - Guaranteed by
- Mgr. Evžen Staněk
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová - Timetable of Seminar Groups
- N_IMaK/pMMO: Tue 10:30–11:14 M14, Tue 11:15–12:00 M14, A. Klosová
N_IMaK/pMPH: Tue 8:45–9:29 S01, Tue 9:30–10:15 S01, E. Staněk
N_IMaK/uM1aPH: Tue 7. 2. 15:45–17:15 S21, Tue 14. 2. 15:45–17:15 S21, 17:30–19:00 S21, Tue 28. 2. 14:00–15:30 S21, Tue 13. 3. 17:30–19:00 S21, E. Staněk
N_IMaK/uM1bPH: Tue 20. 3. 15:45–17:15 S26, 17:30–19:00 S26, Tue 27. 3. 15:45–17:15 S23, Tue 10. 4. 15:45–17:15 S26, 17:30–19:00 S26, E. Staněk
N_IMaK/vMKL: Fri 24. 2. 13:45–15:15 K312, 15:30–17:00 K312, Fri 23. 3. 17:15–18:45 K205, 19:00–20:30 K205, Fri 30. 3. 19:00–20:30 K211, E. Staněk
N_IMaK/vMMO: Sat 18. 2. 9:45–11:15 M15, 11:30–13:00 M15, Sat 17. 3. 9:45–11:15 M15, 11:30–13:00 M15, Sat 31. 3. 9:45–11:15 M15, A. Klosová
N_IMaK/vM2PH: Sat 3. 3. 11:30–13:00 S11, Sat 17. 3. 9:45–11:15 S11, 11:30–13:00 S11, Sat 31. 3. 9:45–11:15 S11, 11:30–13:00 S11, E. Staněk
N_IMaK/vM3PH: Sat 3. 3. 9:45–11:15 S23, Sat 31. 3. 9:45–11:15 S23, 11:30–13:00 S23, Sat 21. 4. 9:45–11:15 S23, 11:30–13:00 S23, L. Markovová - Prerequisites (in Czech)
- český jatyk postačuje
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Základním cílem je prohloubit vědomosti studentů v oblasti marketingové teorie o vliv interkulturních rozdílů nebo podobností na formování efektivní marketingové strategie v náročném mezinárodním prostředí, tj. v oboru interkulturního marketingu a komunikace. Součástí studia budou základní koncepce mezinárodního marketingu a charakteristika podnikatelského mezinárodního prostředí. Bude dále položen důraz na kulturní aspekty Po absolvování předmětu studenti rozšíří své schopnosti pro odborné působení v multikulturním prostředí mezinárodních či nadnárodních společností v podmínkách, kdy dochází k rychlému a intenzivnímu narůstání mezinárodních kontaktů a rozšiřování forem mezinárodního podnikání.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Koncepce mezinárodního marketingu 2. Charakteristice podnikatelského prostředí evropského trhu z hlediska ekonomického, politického a právního, sociálního a kulturního i technologického prostředí a vlivu na mezinárodní podnikání. 3. Charakteristika kultury a její měnící se úloha. Národní kultura. Národní podnikatelská kultura. 3. Podstata multikulturního prostředí EU, vliv na chování, postoje, jednání a komunikaci lidí v zemích EU. České kulturní dimenze. 4. Interkulturní komunikace v řízení, rozdíly v kultuře podnikání a jejich vliv na obchodní jednání. Etika v mezinárodním podnikání. 5. Kulturní aspekty mezinárodní výrobkové politiky. 6. Kulturní aspektv mezinárodní cenové politiky. 7. Kulturní aspekty mezinárodní distribuční politiky. 8. Kulturní aspekty mezinárodní komunikační politiky.
- Literature
- required literature
- Světlík, J.: Marketing pro evropský trh. Praha:Grada, 2003.
- recommended literature
- Náhradní obsah: · Machková,H.: Mezinárodní marketing. Praha:Grada, 2009
- International marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv, Praha : Economica, 2010
- Časopisy: Marketing a média, Strategie, Marketing Magazine, Trend Marketing, Marketing & Komunikace.
- International marketing : a global perspective / Hans Mühlbacher, Helmut Leihs and Lee Dahringer, London : Thomson, 2006
- Teaching methods (in Czech)
- Přednášky.
- Assessment methods (in Czech)
- Předmět je ukončen zkouškou (6 kreditů). Zkouška může proběhnout ve formě písemné (test) nebo ústní dle rozhodnutí zkoušejícího pedagoga.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 10 hodin KS/semestr.
- Enrolment Statistics (summer 2012, recent)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/summer2012/N_IMaK