VSFS:BA_MaCS Marketing Communications Struc - Informace o předmětu
BA_MaCS Marketing Communications Structure
Vysoká škola finanční a správníléto 2014
- Rozsah
- 2/0. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
Květoslava Dolejšová (pomocník) - Garance
- PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- BA_MaCS/pMCPH: St 15:45–16:29 E304, St 16:30–17:15 E304, K. Eliáš
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Literatura
- povinná literatura
- CLOW,K.E.-BAACK,D.: Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications.Pearson Prentice Hall 2010 (4th ed.).ISBN-10:0-13-815737-5
- FARRAL,C.-LINDSLEY,M.:Professional English in Use.Marketing.Cambridge University Press 2008.ISBN: 978-0-521-70269-0
- doporučená literatura
- MARSHALL,P.-TODD,B.:Ultimate guide to Google adwords advertising.Entrepreneur Media 2010.ISBN:978-1-599-183-602
- PRIDE,W.M.-FERREL,O.C.:Marketing.South Western Cengage Learning 2010.ISBN-13:978-0-547-16747-3
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Navazující předměty
- Informace učitele
- All subject related study-books are available in a limited amount also in the VŠFS library(Vltavská st.,P5)
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
b0.
- Statistika zápisu (léto 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/predmet/vsfs/leto2014/BA_MaCS