BA_MaCS Marketing Communications Structure

Vysoká škola finanční a správní
léto 2014
Rozsah
2/0. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
Květoslava Dolejšová (pomocník)
Garance
PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
BA_MaCS/pMCPH: St 15:45–16:29 E304, St 16:30–17:15 E304, K. Eliáš
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Literatura
    povinná literatura
  • CLOW,K.E.-BAACK,D.: Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications.Pearson Prentice Hall 2010 (4th ed.).ISBN-10:0-13-815737-5
  • FARRAL,C.-LINDSLEY,M.:Professional English in Use.Marketing.Cambridge University Press 2008.ISBN: 978-0-521-70269-0
    doporučená literatura
  • MARSHALL,P.-TODD,B.:Ultimate guide to Google adwords advertising.Entrepreneur Media 2010.ISBN:978-1-599-183-602
  • PRIDE,W.M.-FERREL,O.C.:Marketing.South Western Cengage Learning 2010.ISBN-13:978-0-547-16747-3
Vyučovací jazyk
Angličtina
Navazující předměty
Informace učitele
All subject related study-books are available in a limited amount also in the VŠFS library(Vltavská st.,P5)
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
b0.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2012, léto 2013, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2024, léto 2025.