B_BPRP_2 Bakalářský projekt 2

Vysoká škola finanční a správní
zima 2011
Rozsah
0/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Petr Vaškovic (cvičící)
Garance
Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D., MBA
Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Ing. Leona Randýsková
Předpoklady
Teoretická část bakalářské práce odsouhlasená vedoucím závěrečné práce a zápočtem ukončený kurz bakalářský projekt 1.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Bakalářská práce prokazuje orientaci autora ve studovaném oboru, resp. směru a jeho aktivní způsobilost uplatnit odpovídající okruh poznatků a zvolené metody vědeckého zkoumání při tvorbě odborného textu. Úroveň práce rovněž dokazuje, nakolik student zvládl způsob psaní odborného textu a schopnost pracovat s odbornou literaturou a dalšími prameny, včetně cizojazyčné a základní postupy a etiku tvůrčí práce.
Cílem kurzu je, aby student v průběhu letního semestru v nejvyšší kvalitě dopracoval a dokončil text práce ve všech částech a včas závěrečnou práci předložil k oponentnímu řízení pro obhajobu v rámci státní závěrečné zkoušky.
Osnova
  • 1. Aplikační část - vypracování textu, včetně odkazů na použitou literaturu a další zdroje a Přílohy (tabulky, grafy, přehledy, obrazové formáty atd.).
  • 2. Vypracování Závěru ve struktuře a rozsahu podle platné metodiky.
  • 3. Závěrečná revize a korektury textu.
  • 4. Dokončení Bakalářské práce jako uceleného díla a předložení vedoucímu závěrečné práce.
Literatura
    povinná literatura
  • TICHÝ, J., NETOLICKÝ, V. Příprava, tvorba a hodnocení bakalářských a diplomových prací. Praha : Eupress, 2009. 218 s. ISBN 978-80-7408-001-2.
  • Rozhodnutí rektorky č. 66/2009. Bakalářské a diplomové práce na VŠFS. 1.10.2009. Praha : VŠFS, o.p.s., 2009.
    doporučená literatura
  • SKALKOVÁ, J. a kol. Úvod do metodologie a metod pedagogického výzkumu. 2.vyd. Praha : SPN, 1983.
  • Bratková Eva Metody citování literatury a strukturování bibliografických záznamů podle mezinárodních norem ISO 690 a ISO 690-2 : metodický materiál pro autory vysokoškolských kvalifikačních prací [online]. Verze 2.0, Praha dostupná na http://www.evskp.cz
  • GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2000. ISBN 80-85931-79-6.
  • ZICH, F. Úvod do sociologického výzkumu. Praha : Eupress, 2006. 116 s. ISBN 80-86754-19-7.
    neurčeno
  • www.vsfs.cz/knihovna
  • IS VŠFS → osobní administrativa → ProQuest
  • www.knihovna.vsfs.cz/info/volne_eiz.html
Výukové metody
Typ výuky - Bez přímé výuky. Výuka probíhá formou individuálních konzultací s vedoucím ZP v prezenčním/kombinovaném studiu.
Rozsah povinné účasti ve výuce - Minimální je povinná účast na 4 individuálních konzultacích s vedoucím ZP v prezenčním/kombinovaném studiu (podle Rozvrhu konzultací s vedoucím práce v Zadání ZP).
Metody hodnocení
Předmět je zakončen zápočtem, který uděluje vedoucí bakalářské práce (na základě minimálně 4 individuálních konzultacích svvedoucím ZP, odevzdání ZP, zkopírování ZP do Archívu ZP). Obsahem individuelních konzultací s vedoucím závěrečné práce v průběhu semestru je hodnocení výsledků samostatné práce autora podle obsahového zaměření postupných kroků, nezbytných k dopracování bakalářské práce dle Osnovy a Rozvrhu konzultací s vedoucím práce v Zadání ZP.
Další komentáře
Poznámka k ukončení předmětu: ISP
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2010, zima 2010, léto 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2013, léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021.