BA_SP Sales Promotion

Vysoká škola finanční a správní
zima 2013
Rozsah
2/0. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
Garance
PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
BA_SP/pMCPH: Út 14:00–14:44 E304, Út 14:45–15:30 E304, K. Eliáš
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Literatura
    povinná literatura
  • CHUNAWALLA,S.A.: Advertising, Sales and Promotion Management.Himalaya Publishing House 2008.ISBN : 978-8184881639
  • CLOW,K.E.-BAACK,D.:Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications.Harlow:Pearson Education, c2012. ISBN: 0-273-75328-2(brož.), 978-0-273-75328-5(brož.)
  • • PRIDE,W.M.-FERREL,O.C.:Marketing.South Western Cengage Learning 2010.ISBN-13:978-0-547-16747-3
    doporučená literatura
  • • FARRAL,C.-LINDSLEY,M.: Professional English in Use.Marketing.Cambridge University Press 2008.ISBN : 978-0-521-70269-0
Vyučovací jazyk
Angličtina
Navazující předměty
Informace učitele
All subject related study-books are also available in a limited amount in the VŠFS library (Vltavská st.,P5).
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
0.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2012, zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.