d 2021

Stříbrná generace a televizní reklama

KNIHOVÁ, Ladislava

Základní údaje

Originální název

Stříbrná generace a televizní reklama

Název česky

Stříbrná generace a televizní reklama

Název anglicky

Silver Generation and TV Commercials

Autoři

KNIHOVÁ, Ladislava

Vydání

Doba seniorů, od s. 8-9, 2 s. 2021

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50901 Other social sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISSN

Klíčová slova česky

televizní reklama, tichá generace, baby boomers, reklamní blok

Klíčová slova anglicky

TV commercials, silent generation, baby boomers, commercial block

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 1. 2023 14:37, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Anotace

V originále

Čas jim vetkal stříbro do vlasů, jsou nedílnou součástí našich životů a označení „stříbrná generace“ je ukázkou toho, že kategorie, na které si náš svět potrpí, můžou občas být i snadno pochopitelné. Ano, hovoříme o seniorech a jejich životním stylu. Hned na úvod si položme otázku, zda marketingoví odborníci dobře znají jejich skutečné potřeby, přání a touhy, aby komunikace s touto cílovou skupinou byla nejen efektivní, ale především správně zacílená, příjemná a srozumitelná.