d 2021

Stříbrná generace a televizní reklama

KNIHOVÁ, Ladislava

Základní údaje

Originální název

Stříbrná generace a televizní reklama

Název česky

Stříbrná generace a televizní reklama

Název anglicky

Silver Generation and TV Commercials

Autoři

KNIHOVÁ, Ladislava

Vydání

Doba seniorů, od s. 8-9, 2 s. 2021

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50901 Other social sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISSN

Klíčová slova česky

televizní reklama, tichá generace, baby boomers, reklamní blok

Klíčová slova anglicky

TV commercials, silent generation, baby boomers, commercial block

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 1. 2023 14:37, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Anotace

V originále

Čas jim vetkal stříbro do vlasů, jsou nedílnou součástí našich životů a označení „stříbrná generace“ je ukázkou toho, že kategorie, na které si náš svět potrpí, můžou občas být i snadno pochopitelné. Ano, hovoříme o seniorech a jejich životním stylu. Hned na úvod si položme otázku, zda marketingoví odborníci dobře znají jejich skutečné potřeby, přání a touhy, aby komunikace s touto cílovou skupinou byla nejen efektivní, ale především správně zacílená, příjemná a srozumitelná.

Anglicky

Time has woven silver into their hair, they are an integral part of our lives, and the "silver generation" label is an example of how the categories our world revels in can sometimes be easy to understand. Yes, we are talking about seniors and their lifestyles. Let's ask ourselves from the very beginning whether marketers know their real needs, wants, and desires so that communication with this target group is not only effective but, above all, properly targeted, pleasant and comprehensible.