EISEL, Juraj. Asertivita a řešení konfliktů manažerem. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Asertivita a řešení konfliktů manažerem
Název česky Asertivita a řešení konfliktů manažerem
Název anglicky Assertiveness and conflict resolution by the manager
Autoři EISEL, Juraj.
Vydání 2022.
Další údaje
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky Asertivita, agresivita, pasivita, komunikace, konflikty, manažer.
Klíčová slova anglicky Assertiveness, aggressiveness, passivity, communication, conflicts, manager.
Štítky AR 2022-2023
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 11. 1. 2023 09:20.
Anotace
V současné praxi komunikace představuje základní spojovací článek mezi lidmi. Stala se podstatou veškerých mezilidských vztahů, součástí každé společné lidské činnosti. Nezastupitelnou roli má i v procesu řízení podniku. Komunikace se vytváří jako vztah mezi minimálně dvěma subjekty, kteří o sobě vědí a společně subjektivně sdílejí, prožívají a reagují na určitou objektivní situaci. Objektem komunikace je potom to, jak tuto situaci reflektují a řeší, jak na ni společně reagují.
Anotace česky
V současné praxi komunikace představuje základní spojovací článek mezi lidmi. Stala se podstatou veškerých mezilidských vztahů, součástí každé společné lidské činnosti. Nezastupitelnou roli má i v procesu řízení podniku. Komunikace se vytváří jako vztah mezi minimálně dvěma subjekty, kteří o sobě vědí a společně subjektivně sdílejí, prožívají a reagují na určitou objektivní situaci. Objektem komunikace je potom to, jak tuto situaci reflektují a řeší, jak na ni společně reagují.
Anotace anglicky
In current practice, communication represents the basic connecting link between people. It has become the essence of all interpersonal relationships, a part of every common human activity. It also has an irreplaceable role in the company management process. Communication is created as a relationship between at least two subjects who know about each other and together subjectively share, experience and react to a certain objective situation. The object of communication is then how they reflect and solve this situation, how they react to it together.
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 19:15