STUCHLÍK, Peter. Study of the Export Possibilities from the EU to the RF. Annals of Social Sciences & Management studies (ASM). USA: Juniper Publishers, 2023, roč. 8, č. 2, s. 001-005. ISSN 2641-838X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.19080/ASM.2023.08.555731.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Study of the Export Possibilities from the EU to the RF
Název česky Studie možností exportu z EU do RF
Autoři STUCHLÍK, Peter.
Vydání Annals of Social Sciences & Management studies (ASM), USA, Juniper Publishers, 2023, 2641-838X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Doi http://dx.doi.org/10.19080/ASM.2023.08.555731
Klíčová slova česky EU; RF; marketing; export; studie; trh; produkt; bariéry; možnosti
Klíčová slova anglicky EU; RF; marketing; export; study; market; product; barriers; possibilities
Štítky AR 2022-2023, POZNÁMKA, xJ0
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 3. 7. 2023 10:04.
Anotace
The article gives results from descriptive behavioral field marketing research about possibilities of export from EU, especially from the Czech Republic, on the market of Russian Federation [1]. The research had focus on a Case Study for launching a new product on a new market by marketing rules. Because of insufficient number of obtained data presented results are indicative only. The field research was realized by marketing educated persons, and all analysis was under marketing rules also. For counting of the results were used simple statistical/mathematical methods under marketing principles. Presented conclusions highlight the most important counted results, including misunderstandings, and some interesting results which were counted but aren’t presented numerically in the matrices.
Anotace česky
článek přináší výsledky deskriptivního terénního výzkumu možností exportu z EU, zjm. z ČR, na trh RF. Výzkum je orientován jako Případová studie uvedení nového produktu na nový trh. S ohledem na malý počet získaných výsledků, jsou prezentované výsledky pouze indikační. Celý průzkum i analýzy výsledků byly provedeny podle marketingových pravidel. Pro vyhodnocení byly použity jednuduché statistické/matematické metody, podle marketingových postupů. Prezentované výsledky ukazují nejdůležitější získané a vypočítané poznatky. Ale také jsou prezentovány některé zajímavé spočítané výsledky, které nemají v textu uvedeny hodnoty.
VytisknoutZobrazeno: 2. 5. 2024 07:35