PETRŮ, Naděžda. Moderní marketingové trendy. 2023. ISBN 978-80-7408-253-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Moderní marketingové trendy
Název česky Moderní marketingové trendy
Název anglicky Modern marketing trends
Autoři PETRŮ, Naděžda.
Vydání 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Recenze
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-253-5
Klíčová slova česky marketingové chování, marketingová komunikace, edukační marketing, obsahový marketing, etické hodnoty
Klíčová slova anglicky marketing behavior, marketing communication, educational marketing, content marketing, ethical values
Štítky AR 2022-2023
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 10. 5. 2023 10:12.
Anotace
Dynamický vývoj podnikatelského prostředí podmíněný politickými, sociálně-ekonomickými a především technlogickými faktory neustále mění marketingové prostředí. Dramatické změny pozorujeme z hlediska generačních proměn, využívání trendových nástrojů marketingové komunikace, ve změně nákupního rozhodování zákazníků. Marketingoví odborníci musí na tyto změny reagovat, současně je musí vidět pohledem interdisciplinárním. Publikace proto představuje celou řadu inspirativních momentů a témat.
Anotace anglicky
The dynamic development of the business environment conditioned by political, socio-economic and above all technological factors is constantly changing the marketing environment. We observe dramatic changes in terms of generational changes, the use of trending marketing communication tools, and changes in customers' purchasing decisions. Marketing professionals must respond to these changes, while at the same time seeing them from an interdisciplinary perspective. The publication therefore presents a whole range of inspiring moments and topics.
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 07:57