2023
Moderní marketingové trendy
HES, Aleš, Ladislava KNIHOVÁ, Lubomír CIVÍN, Petra JÍLKOVÁ, Petra KRÁLOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Moderní marketingové trendy
Název česky
Moderní marketingové trendy
Název anglicky
Modern Marketing Trends
Autoři
HES, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí), Ladislava KNIHOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lubomír CIVÍN (203 Česká republika), Petra JÍLKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petra KRÁLOVÁ, Vilém KUNZ (203 Česká republika, domácí), Olga KUTNOHORSKÁ, Dušan PAVLŮ (203 Česká republika), Pavel ROSENLACHER (203 Česká republika, domácí), Daniela ŠÁLKOVÁ, Martina ŠVECOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Radim VALENČÍK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Praha, 172 s. 2023
Nakladatel
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/04274644:_____/23:#0000992
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-7408-253-5
Klíčová slova česky
Celebrity marketing, edukační marketing, etické hodnoty, globální marketing, komunikace státu, marketing sociálních médií, chování spotřebitelů, obsahový marketing, service design, sportovní marketing,
Klíčová slova anglicky
Celebrity marketing; education-based marketing; ethical value; global marketing; state communication; social media marketing; consumer behaviour; content marketing; service design; sport marketing
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 14. 2. 2024 10:45, Bc. Jan Peterec
V originále
Dynamický vývoj podnikatelského prostředí podmíněný politickými, sociálně-ekonomickými, a především technologickými faktory neustále mění marketingové prostředí. Dramatické změny pozorujeme z hlediska generačních proměn, neboť marketing pro zákazníky patřící do generace Baby Boomers a generací X a Y je jiný než marketing pro generace Z a Alpha, a to především z hlediska využívání nových komunikačních technologií. Hybridní komunikační mix s bohatým výběrem komunikačních formátů, kanálů a platforem se dnes již stává nutností. V neposlední řadě dochází ke změnám chování digitálních zákazníků. Mění se jejich priority při získávání a konzumaci informací. Samozřejmým očekáváním je, že mohou pracovat tzv. „na dálku“ a „on-the-go“ prostřednictvím mobilních aplikací. Odborná monografie Moderní marketingové trendy se zaměřuje na 4 tematické oblasti: 1. Teoretická východiska marketingu jako behaviorální vědy – dobové i aktuální souvislosti. 2. Globální trendy a souvislosti v moderním marketingu. 3. Aplikace moderních marketingových aktivit do vybraných oblastí (neuromarketing, sportovní marketing, bankovní marketing, edukační marketing). 4. Nové trendy ve vývoji chování spotřebitelů. Výběr jednotlivých oblastí a jejich odborné zpracování představuje přesvědčivý důkaz o zásadní proměně zákaznické cesty a uživatelské zkušenosti na jedné straně, a současně o proměně marketingových strategií a celkového pojetí marketingové komunikace značek směrem k jejich zákazníkům na straně druhé. Probíhající změny na obou stranách jsou spojité nádoby a jejich charakter je natolik dynamický, že jej není možné zachytit, popsat a interpretovat v rámci jedné odborné publikace. Autoři jsou si plně vědomi, že odborná monografie „Moderní trendy v marketingu“ zachycuje přítomný okamžik a aktuální trendy, které se významným způsobem profilují na současné marketingové scéně a naznačují směr budoucího vývoje v této oblasti. Myšlenky, které odborná monografie přináší, jsou inspirativním zdrojem informací o inovativním zaměření strategického pojetí marketingové komunikace firem pro všechny zájemce, jimž leží na srdci udržitelný vývoj naší společnosti.