KNIHOVÁ, Ladislava a Aleš HES. Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XXVIII, č. 2, s. 6-8. ISSN 1211-5622.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace
Název česky Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace
Název anglicky The transformation of the Czech marketing environment, or the power of digitization
Autoři KNIHOVÁ, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí) a Aleš HES (203 Česká republika, domácí).
Vydání Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2023, 1211-5622.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50802 Media and socio-cultural communication
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/04274644:_____/23:#0001005
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky Marketing, komunikace, digitalizace, umělá inteligence, marketingové prostředí
Klíčová slova anglicky Marketing; communication; digitization; artificial intelligence; marketing environment
Štítky AR 2022-2023, odmeny_2023, RIV_2024, xJ5
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 19. 2. 2024 09:06.
Anotace
Digitalizace marketingového průmyslu vyvolala revoluci ve způsobu, jakým podniky propagují své produkty a služby. Dříve nepředstavitelné digitální nástroje umožňují budování značky a vztahů se zákazníky na zcela nové úrovni. V České republice se tato transformace zpočátku prosazovala pomaleji, ale poslední trendy naznačují, že naše země rychle dohání původní ztrátu. Digitalizace nabízí řadu výhod pro firmy, které chtějí uspět v digitálním věku, a to od dokonalejšího zacílení na zákazníky až po jejich intenzivnější angažovanost.
Anotace anglicky
The digitalization of the marketing industry has revolutionized the way businesses promote their products and services. Previously unimaginable digital tools allow brand building and customer relationships to a whole new level. In the Czech Republic, this transformation took place more slowly at first, but the latest trends indicate that our country is quickly catching up with the initial loss. Digitization offers a number of benefits for businesses that want to succeed in the digital age, from better customer targeting to increased customer engagement.
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 12:12