2010
Marketingmanagement v politice
HALÍŘOVÁ, Jana a Bohumír ŠTĚDROŇZákladní údaje
Originální název
Marketingmanagement v politice
Název anglicky
Marketingmanagement in political area
Autoři
HALÍŘOVÁ, Jana a Bohumír ŠTĚDROŇ
Vydání
Znojmo, Nové trendy - nové nápady 2010, od s. 459-464, 6 s. 2010
Nakladatel
Soukromá vysoká škola Znojmo, s r.o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-87314-12-8
Klíčová slova anglicky
political marketing; public finance; political system; elections; reforms
Štítky
Změněno: 30. 3. 2011 11:28, Mgr. Daniela Stýblová
V originále
Příspěvek pojednává o významnosti politického marketingu na volební profit politických stran a feudalizaci a degeneraci politické moci. Dále navrhuje možné postupy, které by vedly k ozdravení politického systému a veřejných financí.
Anglicky
The article deals with political marketing influence on elections profit for each political party. It also deals with feudalization and degeneration of political authority. There are also propounded some processes witch could restore political system and public finance.