PAVLŮ, Dušan. Marketingový výzkum jako zdroj úvah pro komunikační strategii (na příkladu zavádění Euro v ČR). In K problémom mediálnej komunikácie. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2010, 11 pp. ISBN 978-80-8105-188-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingový výzkum jako zdroj úvah pro komunikační strategii (na příkladu zavádění Euro v ČR)
Authors PAVLŮ, Dušan.
Edition Trnava, K problémom mediálnej komunikácie, 11 pp. 2010.
Publisher Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study Literature, mass media, audio-visual activities
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-8105-188-3
Tags AR 2009/2010, ostatní jazyky
Changed by Changed by: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Changed: 7/2/2011 12:22.
PrintDisplayed: 27/4/2024 15:41