2009
			
	    
	
	
    Vývoj postavení tisku na reklamním trhu ve světě, středoevropském regionu a ČR a jeho střednědobá perspektiva (Přednáška v rámci sekce Unie vydavatelů)
MAJERIK, PetrZákladní údaje
Originální název
Vývoj postavení tisku na reklamním trhu ve světě, středoevropském regionu a ČR a jeho střednědobá perspektiva (Přednáška v rámci sekce Unie vydavatelů)
	Autoři
MAJERIK, Petr
			Vydání
 FORUM MEDIA, 2009
			Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Prezentace na konferencích
		Obor
Písemnictví, masmedia, audiovize
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
			Štítky
				
				Změněno: 13. 5. 2011 09:53, Mgr. Daniela Stýblová