PAVLŮ, Dušan. Nové informační zdroje = nové zdroje strategických úvah v marketingové komunikaci. In Masmediálná komunikácia a realita III. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2009, p. 61–68. ISBN 978-80-8105-126-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Nové informační zdroje = nové zdroje strategických úvah v marketingové komunikaci
Authors PAVLŮ, Dušan.
Edition Trnava, Masmediálná komunikácia a realita III, p. 61–68, 2009.
Publisher Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-8105-126-5
Tags AR 2009/2010
Changed by Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 10/8/2011 15:41.
PrintDisplayed: 4/5/2024 11:23