PAVLŮ, Dušan. Obsahová analýza inzerce jako nástroj poznání konkurenční komunikační strategie. In Európske kontexty interkulturnej komunikáte. Nitra: Filozofická fakulta Univerzity Konstantina Filozofa, 2009, p. 674-680. ISBN 978-80-8094-564-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Obsahová analýza inzerce jako nástroj poznání konkurenční komunikační strategie
Authors PAVLŮ, Dušan.
Edition Nitra, Európske kontexty interkulturnej komunikáte, p. 674-680, 2009.
Publisher Filozofická fakulta Univerzity Konstantina Filozofa
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-8094-564-0
Tags AR 2009/2010
Changed by Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 10/8/2011 15:43.
PrintDisplayed: 3/5/2024 03:48