PAVLŮ, Dušan. Veletrhy jako forma multimediální komunikace. In Psychologické, sociologické a etické aspekty marketingovém komunikácie. Trnava: FMK Univerzity Cyrila a Metoda, 2009, p. 134-148. ISBN 978-80-8105-093-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Veletrhy jako forma multimediální komunikace
Authors PAVLŮ, Dušan.
Edition Trnava, Psychologické, sociologické a etické aspekty marketingovém komunikácie, p. 134-148, 2009.
Publisher FMK Univerzity Cyrila a Metoda
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-8105-093-0
Tags AR 2009/2010
Changed by Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 10/8/2011 15:47.
PrintDisplayed: 4/5/2024 13:18