Informační systém VŠFS
PAVLŮ, Dušan. Jak nejlépe připravit marketingovou komunikaci na krizi. Online. In Rozvoj marketingu v teórii a praxi. Žilina: Fakulta riadenia a informatiky, Žilinská univerzita v Žilině, 2010. s. 118-123, 5 s. ISBN 978-80-554-0292-5. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak nejlépe připravit marketingovou komunikaci na krizi
Autoři PAVLŮ, Dušan
Vydání Žilina, Rozvoj marketingu v teórii a praxi, od s. 118-123, 5 s. 2010.
Nakladatel Fakulta riadenia a informatiky, Žilinská univerzita v Žilině
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-554-0292-5
Štítky AR 2010/2011
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 12. 9. 2011 10:59.
Zobrazeno: 24. 4. 2024 00:13