PAVLŮ, Dušan. Jak nejlépe připravit marketingovou komunikaci na krizi. In Rozvoj marketingu v teórii a praxi. Žilina: Fakulta riadenia a informatiky, Žilinská univerzita v Žilině. p. 118-123, 5 pp. ISBN 978-80-554-0292-5. 2010.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jak nejlépe připravit marketingovou komunikaci na krizi
Authors PAVLŮ, Dušan.
Edition Žilina, Rozvoj marketingu v teórii a praxi, p. 118-123, 5 pp. 2010.
Publisher Fakulta riadenia a informatiky, Žilinská univerzita v Žilině
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-554-0292-5
Tags AR 2010/2011
Changed by Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 12/9/2011 10:59.
PrintDisplayed: 29/3/2024 12:02