PAVLŮ, Dušan. Strategie marketingové komunikace v turbulentní krizové době. Online. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2010, roč. 1, č. 2, p. 83-92, 9 pp. ISSN 1338-130X. [citováno 2024-04-23]
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Strategie marketingové komunikace v turbulentní krizové době
Authors PAVLŮ, Dušan
Edition Communication Today, Trnava, Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2010, 1338-130X.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
Tags AR 2010/2011, recenzovaný časopis
Changed by Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 12/9/2011 11:03.
PrintDisplayed: 23/4/2024 16:23