KLIČKA, Pavel. Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace. Fakulta masmediálnej komunikácie, Univer: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. 214 s. ISBN 978-80-8105-331-3. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Název česky Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Název anglicky Mobile marketing as part of an integrated marketing communications
Autoři KLIČKA, Pavel.
Vydání Fakulta masmediálnej komunikácie, Univer, 214 s. 2011.
Nakladatel Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-331-3
Klíčová slova česky Mobilní marketing, digitální marketing, QR kódy, mobilní telefon, integrovaná marketingová komunikace
Klíčová slova anglicky Mobile marketing, digital marketing, QR codes, mobile phones, integrated marketing communication
Štítky RIV_ne
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 15. 2. 2017 13:53.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 00:41