PAVLŮ, Dušan. Marketingový manažer: renesanční člověk či technolog komunikace? In Bačuvčík, R. et.al. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín: VERBUM. p. 30-38, 8 pp. ISBN 978-80-87500-04-0. 2011.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingový manažer: renesanční člověk či technolog komunikace?
Authors PAVLŮ, Dušan.
Edition Zlín, Bačuvčík, R. et.al. Tradiční a nové v marketingové komunikaci, p. 30-38, 8 pp. 2011.
Publisher VERBUM
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-87500-04-0
Tags AR 2010/2011, RIV_ano
Changed by Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 17/1/2012 12:43.
PrintDisplayed: 20/4/2024 05:17