KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné chování přináší firmám konkurenční výhody. In Marketingová komunikace a konkurence. Zlín: Univerzita T. Bati. s. 95-104, 9 s. ISBN 978-80-7318-634-0. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Společensky odpovědné chování přináší firmám konkurenční výhody
Autoři KUNZ, Vilém.
Vydání Zlín, Marketingová komunikace a konkurence, od s. 95-104, 9 s. 2007.
Nakladatel Univerzita T. Bati
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7318-634-0
Štítky AR 2007/2008
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:45.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 16:54