PETRŮ, Naděžda a Milan KAŠÍK. Spolupráce akademické a korporátní sféry v rámci výuky předmětu Úloha marketingu v řízení podniku. In Evropské pedagogické fórum 2011. Hradec Králové: Magnanimitas. s. 113-120, 7 s. ISBN 978-80-904877-6-5. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spolupráce akademické a korporátní sféry v rámci výuky předmětu Úloha marketingu v řízení podniku
Autoři PETRŮ, Naděžda a Milan KAŠÍK.
Vydání Hradec Králové, Evropské pedagogické fórum 2011, od s. 113-120, 7 s. 2011.
Nakladatel Magnanimitas
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-904877-6-5
Štítky AR 2011/2012, RIV_ne
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 20. 7. 2012 10:05.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 16:38