KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing Communications Live out through the Revolution: Is Marketing Communications Teaching Revolutionary, too? In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 5 s. ISBN 978-80-7408-055-5. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing Communications Live out through the Revolution: Is Marketing Communications Teaching Revolutionary, too?
Autoři KNIHOVÁ, Ladislava.
Vydání Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education, 5 s. 2011.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-055-5
Štítky AR 2011/2012, RIV_ne
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 20. 7. 2012 10:27.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 13:34