ZICH, František. Social context of marketing communication – as subject matter of sociology. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 9 s. ISBN 978-80-7408-055-5. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Social context of marketing communication – as subject matter of sociology
Autoři ZICH, František.
Vydání Praha, Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education, 9 s. 2011.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-055-5
Štítky AR 2011/2012, RIV_ne
Příznaky Mezinárodní význam
Návaznosti OP 7728, záměr.
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 31. 7. 2012 10:10.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 18:06