Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{3377, author = {Krejčí, Aleš}, address = {Poděbrady}, booktitle = {Památky probuzené, sborník konference}, keywords = {památky, mediální komunikace, diferenciace produktu, geografická segmentace, nízkonákladový marketing}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Poděbrady}, publisher = {Zlatý pruh Polabí o.p.s.}, title = {Památky v médiích}, url = {http://www.world-trend.cz/2013/09/pamatky-v-mediich/}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 3377 AU - Krejčí, Aleš PY - 2012 TI - Památky v médiích PB - Zlatý pruh Polabí o.p.s. CY - Poděbrady KW - památky, mediální komunikace, diferenciace produktu, geografická segmentace, nízkonákladový marketing UR - http://www.world-trend.cz/2013/09/pamatky-v-mediich/ N2 - Příspěvek je věnován mediální komunikaci památkových objektů. Zabývá se jejich marketingovou komunikací, především public relations a reklamou, s cílem podnítit zájem o návštěvu konkrétní památky mezi širokou veřejností. Upozorňuje na fakt, že nabídka většiny památek se jako turistický produkt při své mediální prezentaci nediferencuje od jiných památkových objektů a na trhu volnočasových aktivit má mnoho konkurentů. Mnoho tuzemských památek ve svém marketingu zanedbává segmentaci trhu i přesné definování cílových skupin. Autor ukazuje variantu geografické segmentace trhu a cílené využití různých komunikačních kanálů, včetně těch nejnovějších a nízkonákladových, které oslovují zejména mladší generaci potenciálních návštěvníků. Zdůrazňuje správné zacílení komunikace a spolupráci provozovatele památkového objektu s místními úřady i podnikateli v cestovním ruchu. ER -
KREJČÍ, Aleš. Památky v médiích. Online. In \textit{Památky probuzené, sborník konference}. Poděbrady: Zlatý pruh Polabí o.p.s., 2012.
|