HRONOVÁ, Štěpánka. Mezinárodní týden marketingu v belgickém Louvain-la-Neuve. Xadonia, Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, roč. 10, č. 2, s. 26-26.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mezinárodní týden marketingu v belgickém Louvain-la-Neuve
Autoři HRONOVÁ, Štěpánka.
Vydání Xadonia, Praha, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2011/2012, denní tisk
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 17. 1. 2013 09:25.
VytisknoutZobrazeno: 28. 5. 2020 22:26