ZICH, František. On the theme of marketing communication side effects. Online. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2012, roč. 3, č. 1, s. 70-83, 13 s. ISSN 1338-130X. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název On the theme of marketing communication side effects
Autoři ZICH, František
Vydání Communication Today, Trnava, Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2012, 1338-130X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2011-2012, recenzovaný časopis, RIV_ano
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 22. 2. 2013 09:11.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 17:17